Srbnn Merhaba, regl olacakmışım gibi ağrım ve belimden kalçama vuran sancım var.. yaşayan var mı bu durumu bu haftalarda
Nezuko Evet, bende de vardı. Düşük mü yapıyorum diye çok korkup gittim ama her şey normal çıktı. Sancılar için fitil verdi ve çok iyi geldi. Eğer uzun sürmüyorsa ve karnın sertleşmiyorsa korkulacak bir şey yok diyor doktorlar.
Srbnn Nezuko Evet bende korktum.. doktorum kanama ve gecmeyen sancı olmadıgı surece sıkıntı olmaz dedıgı ıcın aramadım ama evham yaptım.. teşekkurler sagolun