flammingo bana da hayal gibi geliyordu inan. 22 de doğuma alcaklardı beni çünkü. Hunileşme oldu geri düzeldi bende. Şu an 33 olduk. Rahim ağım 15 mm ama doktor artık önemsemiyor dikiş var nasılsa zaten kısalcak dedi. Bu aralar kanımda crp yüksek dikişten dolayı olup olmadığına bakıyor duruma göre son çare dikişi alcak. Süreç çok zor ama bi şekilde geçiyor