melisayaman songulegehan Paylaşacağı kaynak benim bütün sorularıma cevap olmuştu.Çok geçmiş olsun https://www.bebaby.com.tr/gebelik-zehirlenmesi-preeklampsi-nedir/
AyFa1608 Tansiyon yükseliyor el ayak ve yüzde şişlikler oluyor idrarda protein kaçağı oluyor sıkı takip gerekir haftası yüksekse gerekirse çocuk alınabiliyor kan akımı falan azalabiliyor. Kısacası sıkı takip gerekiyor canım geçmiş olsun inşallah bişey olmaz.