Kızlar bulaşık makinanın markası arçelik çok çok yeni bi model değil yaklaşık 3 senedir kullanıyorum altından su akıtmaya başladı bi de makina bittikten sonra sanırım açma kapama tuşu yanıp yanıp sönüyor kapatmaya çalışıyorum kapanmıyor ve sanki çalışıyormuş gibi ses geliyor 2 gün önce tuzu azaldı diye sinyal vermişti dün de almayı unuttuğum için akşam çalıştırdım o şekilde ondan mi oluyor acaba