Adenssmom Kızlar ilk doğumum pazartesi suni sancı ile planlanıyor hiç açıklığı olmayıp veya 1 2 cm açıklığı olup suni sancı ile normal doğum yapabilen var mı ?
Tospikannesiiiii Adenssmom ben 4 cm açıklık ile aldım ilk dogum da tamamen kendi sancım la dogurmuştım bana suni biraz daha zor geldi ama öyle dayanılmıcak bişeyi yok ben 1.5 2 saatte dogurdum hızlı dan verdiler sanırım bana
SeymaYildizz Adenssmom Adenssmom canım bende 39+2 haftalık hamileyim bir haftadır sancım var ama ne nişan ne su geldi doktora suni alayım dedim hiç açıklık yokken suni sancı verilmez biraz açıklık olması lazım ki yardım etsin açılmaya dedi açılma olmayanlarda fitil veriyorlarmış oda çok acı verici o duruma hiç sokmayım seni dedi iki günde bir nst ye giriyorum sancı hep var ama 5 dk da bire düşene kadar bekle evde öyle gel dedi bende bekliyorum işte
Leyla1938 Adenssmom geçen perşembe doğum yaptım 2. Doğumum. Suyum geliyor açıklık olmuyor bendede 3 4 cm le suni aldım 2 3 saate doğumum oldu. Normal sancı hiç çekmediğim için kiyaslayamiyorum. İkisindede suni aldım. Benim için zordu🙈
Gulsum_coskun Adenssmom Anlatılmayla olmaz canım kimseyide dinleme zaten ben sana burda bir şey desem yanlış olur ama şuna odaklan bebeğin çıktığı an herşeyi unutuyorsun yemin edebilirim 😂 bak ben şuan 2.çiye hamileyim ve Allah kısmet ederse onuda normal istiyorum 😊
Fridagul Znnrmms açıklık yok ise neye göre suni sancı veriyorlar ben de yarın 40. Haftaya giriyorum ne sancı ne açıklık bişey yok
Adenssmom Znnrmms allah kolay kurtarsın inşallah 🙏 sonucu nasıl geçtiğini yazabilirseniz sonrasında çok mutlu olurum 🙂
Adenssmom Tospikannesiiiii Sezaryene kalmayalım da inşallah darısı bana olsun 🤲benimde kendi sancim gelmeyecek gibi zaten belli bi açılma olduktan sonra epidural takilcak insallah
Adenssmom Gulsum_coskun hadi insallah bende sezaryen olmaktansa suni sancıyla doğurmayı daha kolay buluyorum ama bakalım kısmet olursa 🙂
Adenssmom SeymaYildizz Allah kolay doğum nasip etsin ben 41+1 olucam pazartesi açıklığım 1 2 cm sanırım doktorum pazartesiye kadar bol bol yürü dedi bana
Leyla1938 Znnrmms inşallah ilk doğumda açılmam daha uzun sürmüştü İlk doğumda kesi yapildi içten dıştan dikisim.vardi. bu doğumda kesi yapilmadi ama dıştan ufak bir yirtilmam oldu dıştan dikisim var şuan. Hiç dikişsiz kurtulamadim gene🙈
Aysegulkkfs Ben 40+5te hiç açılmasız sancısız suni ile doğum yaptım, 30 saat sürdü sanırım🤮 şimdi 2. Yi bekliyorum inşallah kısa sürer
Rabia-- Aysegulkkfs ayyyy aynı ben iki Doğum yaptım 40 geçti ikisi de suni ile uzun saatler sürdü ama açılmam olmuyor diye uzun sürdü üçüncüye hamileyim kafamda deli sorular 🙄
Aysegulkkfs Rabia-- ben sezaryen olma kararı ile i k inciye hamile kaldım, ama doktor aklımı çeldi ilki normal ikinciyi de normal yap, 2. Kolay olur. Epidural yaparız fikan dedi ve vazgeçtm sezaryenden inşallah pişman olmam
Rabia-- Aysegulkkfs beni de öyle ikna ettiler ilkinde sezaryen doğum istedim ama iyi ki de olmamışm diyorum ailemden uzakta şehir dışında yaşıyorum Doğumdan sonra gelip bakanım olmuyor ikinci de de olmadı üçüncü de de olmaz iyi ki normal Doğum oluyor diyorum suni muni sonunda çabuk iyileşmek var 🤭😉
Serap-Yigit Aysegulkkfs ikinci doğumumu Salı günü yaptım. İlk doğumumda suyum gelmişti suni sancı ile doğum yaptım. Ana damar ve makat kesildi. Bunda 4 cm açıklık ile gittim hastaneye. Sabah 8 de suni sancı takıldı 10:36 da oğlum doğdu çok şükür. Karşılaştıracak olursam tabi ağrım aşırı oldu ama son 1 saate yakın. Ondan önce dayanabildim. Son anlarda tabi asla dayanamadım. Ölüyorum sandım. Ölemedim 😂ilkine göre daha az dikiş oldu makat falan kesilmedi. Ama hemoroid dışarıda kocaman ve oturamıyorum. Dikişlerle hemoroid birleşik. İnşallah çabuk geçer