Yenianne66 Dün yapmıştım ilkdefa kullanıyorum baştan bişey çıkmadı bugün sabah gördüm tekrar baktım böyle olmuş bozuk mu ne bu bilen varsa bilgilendirebilir mi
Yenianne66 sinoli olabilir ama başta hiç bişey çıkmadı dün akşam yaptım bugün sabah böyle görünce bi şaşırdım oda şans kutunun için de beş tane vardı bana bozuk olan denk gelmiş 😅
ArvenMom Yenianne66 idrar yaparken tutma bi karton bardağın içine idrarını yap onun içine batır yoksa test bozulur yani yanlış yapmışsınız
sinoli Yenianne66 Kız gebelikle karıştırdım ben ahahahhahah bir an, Bardağa yap 6-7 saniye beklet sadece ben pet bardak almıştım 😬
Yenianne66 sinoli keşkeeeee 😂😂 aman bende bilmiyordum kız tuttum üzerine idrar yaptım kendime gülesim geldi 😂😂😂😂
ArvenMom Yenianne66 olsun acemlik bende ilk şey yaptığımda bardak yok başka bi yerdeyim mecbur üstüne işeyip testi bozmuştum heycandan olur öyle 🤣🤣🤣
sinoli Yenianne66 Fazla kaçmışş 🤪 Bişey olmaz olur öyle şeyler benimde elim ayağım titriyordu yaparken 🤣
Yenianne66 ArvenMom kız kaset test gibi damlatmalı değildi yA bide ilk defa kullandım bian test doğruysa dünüm gitti diye üzülecektim 😂😂😂
ArvenMom Yenianne66 ben kaset teste işemiştim düşün o anki heycan ee bardakta yok bozmuştum gece eşime 3 tane aldırıp evde yapmıştım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yenianne66 ArvenMom ahahaha seninki daha bi alemmiş ama gebelik testi heyecan olması çok doğal insna biran önce sonucu öğrenmek istiyor 🤗🤗🤗🤗
koohydal kaset testleri kullanın en net onlar gösteriyor. bide testi yaptıktan 10 dakika sonraki sonucu dikkate almayın, ilk 5 dakikada zaten sonucu görürsünüz