Sedef123 Kızlar 50 gr şeker yüklemesi yapıldı açlık 92 tokluk 176 cıktı 10 günlük diyet verdi doktor toklu kan sekerim ölçülcek onlarda fazla çıkarsa 100 gr daha yükleyecekler benimle aynı durumu yaşayan var ni
desagr Sedef123 Benimde 157 çıktı diyet verdi doktorum ama belli bi süre koymadı 🤷🏽♀️ Hamileliğimin sonuna kadar yapıcam sanırım
nurucararslan Sedef123 Canım tokluğun biraz yüksek çıkmış açlık 70-100 tokluk 120-140 arası olmalı bende de çıktı diyet yaptım 3 hafta öyle dengeledik ama tokluğum zamanla artınca insülin e başladık . Diyetle atlatırsınız inşallah
Mavisilegamzeli Sedef123 Banada bugün şeker yüklemesi yapıldı. Tamamen aç karnıma içtiğim için sadece 15 dk tutabildim içimde sonra kustum inşallah pürüz çıkmaz doktorum sıkıntı olmaz dedi. Sonuçlarım Pazartesi çıkacak bakalım.
pamuk_anne Sedef123 ayni durumdayiz. 50lik yükleme sonucu 155 çıktı. On gün diyet sonra 100lük şeker yüklemesi yapılacak. Size tokluk bakılacak demiş ama bana direkt yükleme tekrarlanacak dedi. Bakalım 😔
Elifacar Açlık 74 tokluk 86 çıktı çok şükür. Düşük sanırım kontrole henüz gitmedim internetten baktım.
Elifacar nurucararslan evet bende farkettim şekerli şeyler hiç canım çekmiyo hep tuzlu turşu tarzı şeyler Pazartesi kontrolüm var inşallah bi sıkıntı olmaz
desagr Sedef123 Yok 50 gramda diyet verdi 🤔 istersen dahiliyeye yönlendireyim istersen kendin diyet yap dedi bende masraf yapmak istemedim diyet yapıyorum muayene ücreti biraz fazla geliyo
Sedef123 pamuk_anne bende gidin 2 günde bir tokluk şekerinizi olcturun eger normal çıkarsa 100 lik yukletmezsiniz
Ayazfatos Sedef123 ben once 75 lik sonra 100 grm yuklendi ilki cok asiri degildide ikinci yuklemem 230larda cikti tabi hamilelik boyuncq diyet ve 4 farkki insulun vuruldum cok sukur ki bisey olmadi amq seker cok dikkqt edilecek bi durum hafife almayn yani
pamuk_anne Sedef123 ama benim açlık ve tokluk şekerim hep normal çıkıyor zaten, beni korkutan da o. Yükleme olunca yüksek diğer türlü normal
Ayazfatos Sedef123 liste verdiler bana ona uydum ayni diyet listesi gibi ac kaliypdum resmen hamur tatli hersey yasak yesillik iste sebze yemekleri meyve onlari uyguladim ama yinede sekeri yenemwmistim insulin vuruldum hamilelik bpyunca
Seyma_ Sedef123 aynı ckms canm benmde aclık 89 tokluk 174tü 50mg. Doktorm yukleme yapmadı tekrar direk diyet ve aclık tokluk takibi yaptırdı. Bir süre diyetle kontrol altna aldm suan dyete devam ama düsmüyor insülin baslanacak
Sedef123 pamuk_anne diğer türlü normalse bi sorun olacağını düşünmüyorum bi arkadaşımın da yükledikten sonra yüksek cikmis ama daha sonra tokluk şekerine bakılmış sıkıntı olmamid
deletedmom321 Sedef123 evet var benim 50lik yüksek çıktı 100 lük yaptı normal çıktı birşey vermediler :)