kalbiminpariltisi benim durum çok karışık hale daha bişy olmadı daha beter bisi yaşıyorum şuan pıhtılaşma çıkmıştı burda öğrenmiştim 2 tanesini iğne aspirin kullanırken kalpleri durdu şaşırdık burda cnki onunla kucaklarina aldılar hep bi ben böyle tekrar ediyor sorun rahimde çıktı darmış genişletildi perde varmış alındı bide kurtajlar yapışıklık yapmış düzeltti bu doktorum doktor değiştm tbi eskisi aman git dene illa tutar derdi sağlıklı ama ben yıprandım neyse smdi yine hamileyim çok güzel gidiyordu derken 20.haftada gelişim geriliği başladı 19 çıktı o zaman 1 torba iğne Ilacım var gene buraya kadar geldik ilkkez artık korkma derlerdi smdi ise bebeği alalım sonlansin gebelik demeye başladılar organları iyi olduğu halde hastalıklı olabilirmiş plesantasi çok büyükms aşırı hemde kalın mis içi kanamış durmuş şoktan şoka girdim hale daha saka gibi 6 aylık olduk ama beb3gin 5 aylok görünüyor kalbi dediler durcak plesantadaki damarda direnç varmış yüksek akim ne saçma şeyler içine girdim yine buda beni buldu başka doktorlara gittim değişmiyor sonuncu perinetolog heyete soktu ordada aynı şeyi dediler karni geride die sorunlu olabilirmiş parça aldılar plesantadan kromozomlarını inceleycekler sende tansiyon takip et dediler gebelik zehirlenmesi olurmis yine hayallarim suya düştü iyi bir örnek değilim bağışıklık baktirdim temiz +eşimin spermleri süper +ikimiz kromozomlarimiza baktirdik düzgün tek bende pıhtılaşma şimdi onada önemsiz dediler iğne dozu yüksek kullandigim.halde yine kaybetme riskim başladı kendi arkadaşlarım bile şok içinde herkes kucaklioda ben neden bole şeyle yaşıyorum diye biz bile soktayiz bebegun genetiği bozuk çıkarsa eğer bir daha dediler kendimiz denemezsiniz ilerde Genetikli tüp bebek yaptırdınız dedi genetik doktoru karnimda şuan napio bilmiyorum harket yok zaten hissetmezdim arada bi damar atması gbi şeyler olurdu omur anlamıyorum çok zor durum içindeyim kurtajlarim da bile bu kadar üzülmedim smdi cinsiyeti biliyorum ekranda oynamasını izlerdim bi kaç zibin çorap almıştım smdi ise keşke almasaydım diyorum herkese imrenerek bakıyorum ben neden korkarak bi gebelik yaşıyorum hep nie bole oluo dünyanınn en kötü insanimihim buda benim imtihanim işte evlat