Elifnkaya Kızlar 41. Haftayı doldurduğumuz icin yarın yatişım yapılacak açıklığım hiç yok. Doktor sadece yatış yapılacak dedi suni sancı mi verir yoksa sezaryen mi yaparlar? Aç veya tok gitsem farkeder mi bilgisi olan yazabilir mi?