Merhaba kızlar. adet olmuyorum diye doktora gittim kese gördü ben şok. Alttan da baktı kese gördü %90 hamilesin dedi kan istedi kan verdim 9688 çıktı. Son adet tarihim 11 eyluldu ben doktora 27 Ekim’de gittim. Ertesi gün kan sonucu için gittiğimde hamilesin 2 hafta SONRA gel dedi. Bebek görünmedi korktum. Benim gibi olan var mı. Uygulamaya göre şuan 7+3 görünüyorum 27 Ekim’de gittiğimde 6 hafta oluyordu.