minik_koala_ve_annesi Azra41 benim doktor da sıkintı olmaz dedi guvendik ortada sancim acilma vs bile olmadigi halde 36 da aldi
fatiss Azra41 allah saglikla dogurmayi nasip etsin hadi bakalim darisi bekleyenlere selametle git dogumuna 😚
Emotion07 Sağlıcakla kucağına al inşallah ♥️🙏🏻 Benimde yarın kontrolüm 36+5 geçen hafta gittiğimde kasılmalarım çıkmıştı erken gelebilir demişti bakalım yarın bana ne diyecek hakkımızda hayırlısı olsun 🥰🤰🏻
Eylulmom_ Azra41 sağlıcakla kucağına al bebişini canım benim Allah hayırlı uzun ömürler nasip etsin 🥰🙏🏻