Busradrkc bende 14 deyim
Dr um kesinlikle kullanma sabret dedi
Bitkiseli organiği yok hepsinde kimyasal var dedi
Bende doğuma son hafta kala falan bitkiselle boyatcam, ağda falan kişisel bakımımı yaptırcam. Ozamana saklıyorum. Son haft nasısa , dr um buna bişe demedi sadece gülümsedi :)