Yasemin_9 1Busenur1 çok normal benimde ilk gebeliğim 20 haftadan sonra azar azar hissetmeye başlarsın tedirgin olma ilk gebeliklerde geç hissediliyor 22 gibi de hissedebilirsin
yanikkozaanne 1Busenur1 normal canım ilk gebelikte.. Ayrıca bazı kişilerin karın duvarı kalın olduğu için geç hissedebiiyor
Baby905 1Busenur1 bende 20. Haftamın sonunda yavaş yavaş hissetmeye başladım. Hala daha milletin dediği gibi uykudan uyndırcak kadar tekmelerini hissetmiyorum uzanırken hissedebiliyorum. Büyük ihtimal sizinde plasentanız ön duvara konumlanmıştır. Benim de öyle
Prenses34_annesi 1Busenur1 24.haftaya kadar süren var cnm benim 24 haftaya kadar hissetmemek normal bebekten bebeğe değişir sakın kafana taakma uyuyodur belki minik🥰
1Busenur1 Yasemin_9 ya çok sağol içim ferahladı niye hissetmiyorum diye kendi kendime kuruyorum kendimi bende 🥰
Nezuko Ben doktorumun dediğine göre zayıf olduğum için daha erken hissettim. 19.haftada. Eşim de 20. Haftada yakalayabildi. Çok küçük ve yumuşaktı. Şuan 29haftalığım sert ve acıtıyor. 🥹
1Busenur1 Nezuko bakalım ben ne zaman hissedeceğim eşiminde hissetmesini tekmelerini görmesini istiyorum 🥰
Nezuko Baby905 Baby905 22de çok belirgindi ama sert değildi. 28den itibaren çok sert ve tekmeden ziyade bir yerden bir yere sürüklüyor gibi bir his. Dönüyor mu ne yapıyor anlamıyorum