Maysaamoms5 13 haftamdan bu yana sürekli baş ağrısı yaşıyorum şuan 14+5 günlüğümm normal mı acaba normalde migrenimde vardı parol içtim ama fayda etmedi bi insanın sabah akşam başı agırır mı 😢 sizde de varmıydı bu haftalar da ?