Elifffbay iremuziii eğer opak dediğiniz delik ise benim doktorum kalbi delik olmayan bebek yoktur bunu söylemesi bile yanlış doktorların kendi kendine doğuma kadar en geç 2 yaşına kadar kapanır dedi ben de arkadaşım için sormuştum