Duygumut selamlar, Henüz 19 haftalığım ama yavas yavas stok yapayım diyorum sizce hangisi? Aralık- Ocakta fiyatları çok artacak deniyor
prematureannesi_ Duygumut molfix ilk kızımda kullandım şuan ki bebeme prima almıştım prematüre zamanı kullandığı için 1 numarasını da öyle almıştım 3 4 tane kullandım beğenmedim bio natural kullanıyoruz çok beğendim baby turco da almıştım çevrenin kullanımına önerisine ayyy kakalar dışarıda geziyoruz böyle bir bez görmedim
Anonymousmom Duygumut Sleppy marka birçok ürün kullandım bebeğimde de tercih ettim amaa stok yapmadım olur da sıkıntı olur diye değiştirmesi kolay olsun
Esraliiii Duygumut sllepy anında şişiyor iniyor aşağıya indirim var diye aldım pişman oldm Molfix daha bereketli bez pişikte yapmadı