nur068 Nidicard 10mg kullanan var mı?? 34. Haftadayız nts kasılma çıkmış ben hissetmiyorum ama doktorum o yüzden yazdı. Aranızda kullanan var mı
Qnl nur068 2 hafta sonra başlıcam defi bana 28. Hafta dan önce kullanılmıyormuş sanırım 28. Haftada başlıcaz doğuma kadar kullanırsın dedi
AngeL- nur068 benimde bebeğim sürekli taş gibi oluyodu sabah akşam kullanıyodum başlarda. Kasılmalar devam edince 6 saatte 1 e düşürdük.
Ozlmalbayrak nur068 ben kullandım bende ciddi bir baş ağrısı yaptı tüm yaşam faaliyetlerimi yapamaz oldum WC’ye gitmek su içmek bile işkenceli geldi
Qnl nur068 2 Side cnm erken doğum riskim var zaten en başından beri riskli gebelik geçiriyorum 5. Haftadan. I yana yataktan doktor harici kalkmadım şimdi 26. Haftadayım kasılmalar başladı :(
Qnl AngeL- 2 AngeL- 2 hafta sonra baslıcaz dedi adalat yada nidicaa a şimdi endol kullanıyorum günlük progestan iğne vurunuyorum hem göbekten hem kalçadan
nur068 AngeL- bende 6saatte bir günde 4kere şeklinde. Ben hiç dikkat etmemiştim öyle karnım taş gibi olduğuna nts de çıktı kasılma bende merak ettim
nur068 Ozlmalbayrak aç mı tok mu karnına kullandınız gece kullanınca aç karnına aldım ama bilemiyorum