6+6 haftalık olduk bugün dün gece mide bulantılariyla uyandım ve geçmedi sabaha kadar. Sabah yataktan kalktığımda da sol kasigim ağrıyordu ve ayakta oldugumda şiddetleniyor. Ara ara hafifliyor ama bazen nefesimi kesecek şekilde ağrıyor. Sizce normal mi? Yolunda gitmeyen birşeyler mi var ?