Kubra4544 çok sanmıyorum ama doğum iznine kadar aktif çalışan olmanız gerekli diye biliyorum , yani şuan yüksek ihtimalle cikartilacaksiniz sigortadan , adam cebinden ödüyor sonuçta ve iş karşılığıda yok. 170 i arayıp sorun yinede isterseniz fabrikaya danıştıktan sonra