Semilk05 Kızlar göbek deliğimin altında kahverengi çizgi oluşmaya başlamıştı dik bir şekilde zaman geçtikçe daha çok oluyor bu nedir aceba sizde de oldu mu ?
Tubatgn Semilk05 Gebeliğe özgü bir çizgi, bende de var ama çok hafif. Kimisinde çok koyu ve daha kalın olur kimisinde ince ve kimisinde oluşmaz bile. Vücut yapısı ile alakalı 🌺
Alp24677 Semilk05 bendede var o çizgiden baya belirgin hamilelikte oluyormuş normal yani bide halk arasında erkek bebek belirtisi diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum, benim bebeğim erkek ama hurafede olabilir 🤔
Nrsnaozdn Alp24677 benim bebeğim kızdı bende de vardı bence onunla alakası yok altta olursa kız üste olursa erkek diyorlar
Cgdm34 Alp24677 yanlıs hurafe bacım😂😂😂bende de var o cızgıden ama cok ınce ve hafıf ama yınede bellı oluyor benımde bebegım kız😂