Slm annisler 32 haftalık hamileyim ve plesanta aşağıda olduğu için doktor yukarı çıkmazsa sezeryan dedi bu ikinci hamileliğim ilki normaldi ve korkuyorum sezaryandan ..sezaryan olan annisler sezaryandan sonra neler ypmm lazım nelere dikkt etmeliyim hiç bı bilgim yok tecrübelerinizi yazarsanz benimde korkum biraz geçer belki