kaderbylozturk bilmiyorum ki. Benim doktorum normalde en basindan beri 3 haftada bir çağırıyordu. Genelde 4 haftada bir çağırıyor doktorlar. 32. Haftada artık 2 haftada bir gel dedi. 34 de gittim 36 da gittim. Bebek kasıklara inmiş nolur nolmaz haftaya gel dedi. Bir de bana zayıfladın mi sen dedi. 1 aydır aynı kilodayim oysaki. Bebek kilo alıyor ama benim kilo aynı. Hiç ödemim falan da yok. Biraz basen ve göbek var. Göbeğim mi aşağı düştü de zayıfladım olarak göründüm bilmiyorum. Ama kendi kilomdan vermisim belli ki bebis almış sabit kalmışım tartıda. Gece yatmadan önce yememe rağmen bu neden böyle ona da anlam veremedim. Benim doktorum biraz da çok dikkat ediyor bence. Başlarda 3 haftada bir çağırması sonra şimdi o kadar hastası olmasına rağmen kiloma falan dikkat etmesi, direkt haftalık gel demesi ve bana karşı tavırlarından öyle düşünüyorum