18+6yız. Ben sağlık ocağında tahlil vs yaptırmıyorum sadece doktorumun istediklerini kullandığım ilaçları vs sağlık ocağında hemşireye whatsaptan gönderiyorum. Aşı içinde doktoruma sordum ister ol ister olma sen bilirsin bebeğe zararı yok ama günümüz koşulları zaten hijyenik ortamlarda doğum yapıyoruz aşı olmasanda sıkıntı olmaz dedi. 10 yıl önce de teyzem doğum yaptığında teyzemin doktoru “ahır da doğum yapacaksan olabilirsin ama gerek yok zaten yeteri kadar sıkıntılı geçiyor hamilelik bide aşı olup ateş ağrı vs yaşamanı istemem” demiş. Olan arkadaşlarım 3 gün ateşli falan geçirdi ağrısı vs olan oldu. Bende olmayacağım aşı. Herkesin kendi görüşü tabi. ☺️