Merhaba arkadaşlar ilk doğumum sezeryan oldu özel hastanede olduğu için yapıştırma dikiş şuan ki durumum özel hastanesinde doğum yapmaya elverişli olmadığı için şehir hastanesinde sezeryan dikişi yapıştırma mı iplemi oluyor acaba şehir hastanesinde sezeryan doğum yapan varsa beni bilgilendirirseniz sevinirim 🙏😘