Stoppedstar sezeryaniniz insallah iyi gecer, alattin bey ilk oglumun dogumuna girmisti, cok iyi dikmiş yapistirmisti hic pürüzlük bırakmamisti, baris beye guveniyorum o da iyi bi dr bende onunla sezeryan olmak istiyorum, sezeryani hakkinda bilgi verirseniz sevinirim, hayirlisiyla kucaginiza alin insallah🤲