Smya Park yatak almayı düşünüyorum da bazıları kesinlikle alma diyor bazıları da kesinlikle al diyor. Ben de şöyle düşünüyorum bebek onda 3-4 yaşına kadar yapabiliyormuş o yüzden avantajlı geldi bana bir fikir verebilir misiniz bana
haklisinesracim ilk çocuğumda ahşap beşik aldım çok kötüydü kırıldı zaten sonra ikinci çocuğumda park beşik aldım daha kullanışlı
2baby1momy Son zamanlarda park yatak için çok zararli demeye başladılar her gün yeni bir şey çıkıyor ben de anlamiyorum. Ben kullandim bi zararini gormedim.