Tospikannesiiiii bende doktorum iki kez yaptı ikisinde de 1parmak demişti ama canım yanmamıştı bir kez de acilde bir doktor baktı onda da canım yanmadı hiç ama dün bakan ebe öyle bir baktı ki ben mi kastım acaba dedim normal doğurabilecek miyim diye bile düşündüm yani :) kanama olmadı bende hiç onun yerine bol bol her gün sarı sümüksü akıntım geliyor hafif sancılarla