M2607D Kızlar son âdet günümde test yaptım pozitif çıktı kan verdim çok şükür rabbim nasıp etti.rabbim isteyen herkese nasıp etsin inşallah 💞☺️
M2607D Çok teşekkür ederim her zaman dualarimda Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasıp etsin ve isteyen hiç tatmayan anne adaylarına da nasip etsin inşallah cuma günü yüzü suyu hürmetine 🤲❣️
Gamzenrr Arkadaşlar 3 yılın sonunda bende yeni hamile olduğumu öğrendim çok şükür binlerce kez şükürler olsun ama göğüs şişkinliği ve ucu ağrısı dışında bir belirti yok sizce de tuhaf değil mi