detetedmom404 ilk kese görmek için devlet gittim ne ilgi var ne yüzüne bakıyorlar ne soru sorabiliyosun adam ultrasonla baktı elime reçete verdi yolladı hiç birşey soramadım ilk hamilelik sonuçta illaki birşeyler sorma gereği duyuyor insan Yücelen gidiyorum artık herşeyi de soruyorum eşimi de içeri alıyorum devlet de eşi çıkarıyor çok saçma geliyor bana onnda hakkı bebeğini görmek