Buse5516 sen sağol güzelim böyle konular hassastır bilirim az ağlamadım bende iki sene içinde nispet yapılıyordu çocuklarıyla övünüyorlardi neler neler ama ben Allah’a sığındım ondan istedim sonra hava değişimi yaptık eşimle annemlere gittim İzmir’den Kocaeli’ye geldiğimden bir hafta sonrası hamile olduğumu öğrendim .. mucize işte nerden bilebilirdim yolda hamile olduğumu ve o kadar stres yaptım yolda orda iş uaptim geldim iş yaptım falan olunca oluyor canım Allah’ın takdiri yiyeceği ekmeğin zamanı var içini ferah tut Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur emin ol buna 😊😊😊 senin enerjini düşüren insanlardan da uzak dur kesinlikle somurmesinler seni ve dediğim gibi bu konuya biraz ara ver ve keyfine bak ve ilişki sırasında kendini kasma bitiş sırasında rahmini sıkma benim hatalarımdan biride o oldu bitiste kendimi öyle çok sıkıyordum ki sanki daha çok ileri gidecek gibi halbuki yok😃 sonra kendimi o süre boyunca hep saldım ana odaklandim çok şükür rabbim bize nasip etti bilmiyorum ondanmi degilmi ama içime öyle doğuyor nasipse varmış demekki 😊Allah yardımcın olsun bugün kabul olacak dualarım senin olsun inşallah kucağını rabbim tez zamanda doldursun ikinizin yarısından 😊❤️❤️🖐️🖐️