Selisscee Hanımlar merhaba 13 haftalik hamileyim , akşamları özellikle aşırı şişkinlik ve gaz oluyor Bi çorba içiyorum tıkanıyorm bu yüzden hiç rahat geçiremiyorum benim gibi olan var mı sizler nasıl geçirdiniz bu durumu Bi yardım edinn 😑🤢