Kızlar evvelki gün kontrolüm vardı ve hersey yolunda cıktı cok sükür. O gece göbegimin alt tarafından yukarı dogru bir agrı başladı. Dünden beride devam ediyor. Ne kanama ne başka bişey yok. Hareket edince ağrıyor. Gaz olabilir desem bagırsaklarım cok hareketli degil o mu yapıyor acaba? Bir de hemeroid de var. O karına vurur mu ki? Böyle kas agrısı gibi daha ziyade. Bebek hareketlerini dün baya hissettim agrıya ragmen gerci bu haftalrda azalma olalirmis. Sizce neden olur? Doktor 2 saat uzaklıkta ha diyince gidemiyorumda