Kirmizibalik1 Kizlar ben ozel mi devlet mi diye hala dusunuyorum kararsizim. Eger ki cok fazla fark yada eksiklik yoksa devlet tercih edecegim. Bursa Sehir hastanesinde nasil bir yol izleniyor muayene randevu vs. gidenler tecrübelerini yazabilir mi
Ozge_5516 Kirmizibalik1 zeliha atak ozlem özgün uyanık iyi diye duydum bn ozlem özgün uyanık a gidiyorum her ay randevu alip gidiyorsun 38 haftadan sonra sabah gidip randevu verilip muayene olabiliyorsunuz
Kirmizibalik1 Ozge_5516 ayni doktora muayene olabiliyor musunuz her ay. Bide ozelde esinle beraber gidip oturabiliyorsun ben simdi ilk gidisimde tek mi gideceğim odalara yani 3 4 hasta birden mi aliyorlar
Ozge_5516 Kirmizibalik1 devlette esler giremiyor tek aliyorlar ilk baslarda kime bulduysam gittim ama 30. Haftadan sonra sabit doktora gidiyorum randevular sabah 10 da açılıyor hergun bakın mhrs den bakip ayni doktora bulabilirsiniz birde talep acin gideceğiniz doktora
Kirmizibalik1 Ozge_5516 talep acma ne oluyor. Ben de dediginiz doktordan memnunsaniz randevu alayım. Birseyi merak ediyordum bebegin kalp atisi vs bunlar devlette de guzelce bakiliyor degil mı kusura bakmayın cok ehvamli biriyim dusunmekten napcami şaşırdım
Ozge_5516 Kirmizibalik1 ewt bakıldı kalp atisini dinletiyorlar ama kilo ve boyu hakkinda pek bilgi verilmiyir sen sor soylerler cnm birde ultrason kagidi da verilmiyor her defasinda ama sen istemeyi unutma istediginde belki verirler ultrason kagidi git cnm eger memnun kalmazsan degistirirsin doktorunu
Ozge_5516 Kirmizibalik1 mhrsde baktginda randevu yoksa talep ac yazisi çıkıyor talep actiginda sana mesaj geliyor randevu acilmistir diye o zamn randevu açıyorsunuz
Ozge_5516 Kirmizibalik1 bn gidiyirdum bakiliyordu ama son haftalarimda tek doktora gidiyirum ama simdi takipli hasta degilsen bakmıyorlarmış sen alabilirsen sabit doktora al
Glnurdnmezz Mustafa altundağ ve Zeliha atak çok güzel doktorlar Mustafa beye bugün muayene oldum gayet ilgili her sorunuza yanıt alabiliyosunuz bebeği gösterip anlatıyo ben çok memnun kaldım