Kızlar selam 32. Haftadan 🙈 malum kabızlık hepimizin problemi normalde zorlayarak yapmam ama ilk defa bu sabah biraz zorladım peceteye hafif kan geldi tekrar sürdüm yine geldi sonra gelmedi. Önce aklım çıktı vajinadan sandım ama değilmiş oraya direkt sürünce hic bir şry gelmemesinden anladım sorun olur mu ilk defa yaşadım. Zorladığım icin olduğuna da eminim. Normalde olmazdı acıdı yani biraz 😔 özür dilerim biraz açık oldu ama sağlık ne yapayım🙈🤎