Narinsuu aysenur26 mümkün mü sence 😅ben dokuz haftalığım ve yeni yeni cinsiyet hücreleri oluşuyr daha dış üreme organı diye bişey bile yok
2prensesannesiiii aysenur26 benim kesem fasulye gibi yuvarlak olunca erkek derler ama çok inanma buna kuzum🥰🙏🏻
2prensesannesiiii Narinsuu 10 hafta da oluşmuş oluyor canım eşimin yengesine dr 10 haftalık erkek dedi ve oğlu 3 yaşında ben de 10 haftalığım haftaya randevum var hayırlısı olsun arkadaşımız kese şekline göre cinsiyet tahmininden bahsetmiş 🥰
aysenur26 Narinsuu kese şekli olarak tahmin edenler oluyor tabi sizin düşünceniz, oluşunca burdan yazma gereği duymam doktor söyler zaten😇😇
2prensesannesiiii Narinsuu hayır canım eşimin yengesi 10 haftada öğrendi erkek dediler oğlu 3 yaşında 11 de öğrenen de var 🤷🏻♀️
2prensesannesiiii Narinsuu benimki yuvarlak değil fasulye gibi kesem ama tabi ben buna çok inanmıyorum doğruluğu yok malesef