eda_aslan İsim konusunda fikrinize ihtiyacım var, bana yardımcı olursanız sevirim 💙🖤 Asil Aslan Han Demir ya da Demirhan isimlerinden hangisi size daha hoş geliyor?
twofruits eda_aslan yakın zamanda bir tanıdığım Asil Kaan koydu oğlunun ismini çok hoş geliyor kulağa
cahillesohbetikestim eda_aslan hepsi çok hoş ama bence aslan 🥰 bizde arslan düşünüyoruz bakalım daha karar veremedik
teachermom8 Hicbir sekilde kimsenin koydugu ismi yargılamadan şunu demek istiyorum ki asil ismi bana hep köpek ismi gibi geliyor birkaç kere denk geldim diye heralde İsim öyle şekil aldı aklımda