esma_esma ben 3 kere kan verdim 13-34-218 ile doktor artışın iyi olduğunu 2 hafta sonra gelmem gerektiğini söyledi 2 hafta sonra da keseyi gördük ben hiç 15 binde bir değer görmedim, allahım gönlünüze göre versin inşallah bu sefer kucağınıza alırsınız ❤️