Biliyorum bu başlıkta çok soru açılmış ama tam anlamıyla benim soruma karşılık gelen bir şey bulamadığım için soracağım. Lütfen kusura bakmayın.
Aile hekimliğindeki ebem 20. Haftadan sonra bebeğin hareketlerini net hissedince tetanoz aşısı için gelin dedi. Geçen hafta yani 20+6 iken doktorum artık aşısını vurulabilirsin dedi. Şu anda 21+6 haftalığım. Normalde bugün vurulmaya gidecektim. Salı günü detaylı ultrasona gireceğim. Arkadaşım detaylıdan sonra vurul dedi. Nedenini anlamadım.
Tetanoz aşısının bebeğe bir zararı var mı? Yani onu yoran, etkileyen bir şey mi? Sizler ne zaman vuruldunuz? Detaylıdan önce mi sonra mı? Yan etkisi oldu mu? Bebek hareketlerinde vs? Korkuttular biraz:(