Fulyax 33.haftalık hamileyim bugün doktora gittim herşeye normal güzeldi ama akşam üstü göbek deligimin yan tarafı böyle acıyor sanki bir yere vurmuşum gibi yaşayan varmı böyle durumu ? Acaba
mmrv Fulyax bende. 33 um hergun bi yerim aciyo valla sanirim gerildigi icin karnin aciyodur.. uzun sure gecmez seni cok rahatz ederse sorarsin doktoruna.
Anneyimm Fulyax canm neden olduğunu bilmiyoeum ama ve imde aciyor dedgn gibi bir yere carpmsm gibi bugnde aciyordu hala aciyor ama hafifledi sebebni blmiyrm ama
Seyma18 Fulyax evet bende dün yaşadım 34+1 haftaligim bir anda koltuktan kalkınca acimaya başladı ayakta olunca ve ani hareket edince oluyordu sabahta devam etti sonra bianda geçti neden oldu bende anlamadım ama bebeğim hareketliydi
mmrv Fulyax bende egiliyorm mecburen bide bu ara elimden hep bisy dusuruyorum ztn sakardm iyice oldum.. bide ultrasonla muayne etti ya doktorn bastiriyolar bazen belki o acitti.. onemli bisey deildr insallah diye dusunuyorum