melegimhosgeldin1 Ebruli1903 7+0 olduk şükür kalp atisinida dünnduyduk kesemiz 5+5 de tam görünüyordu 15 bin betaydi
Yeniannis_ Meryem_79 allahım yaşatmasın ne biçim bişi ya bu ilk defa böyle oldum😂 tövbe tövbe sinirden gülüyorum
poyrazvearya Meryem_79 23+3 üm hiç bir belirti yaşamadım çok şanslıyız tadını çıkar her şey yolunda 💋
Zehraumut Ebruli1903 ayyy ben şuan korkuyorum uygulamaya göre tam 4 haftalık yalnız adet günüme 4 gün var belirtiler de var ama çok korkuyorum 1 düşük 1 kimyasaldan sonea
Zehraumut Ebruli1903 tabiki ama ne bileyim kafam çok karışık korkuyorum falan bütün duyguları aynı yoğunlukta yaşıyorum resmen 😂
Ebruli1903 Zehraumut benimde 2 günde bir kontrol edilecek kese sağ duvara daha yakınmış olduğu yerde büyürse iç kanama yapabilirmiş dua edin lütfen 🙏
Zehraumut Ebruli1903 ederim Tabiki kuzum sen sanki geçenlerde post atmıştın valla aklıma geldikçe dua ediyorum bütün gebelere içinde de sen olmak şartı ile inşallah birşey olmaz da düzelir
GkceBrhm Meryem_79 Bende de hiç olmadı şuan 14+1deyim. Şükürler olsun hala o şekil devam ediyor. Şanslıyız 🌺