Günaydın forum anneleri. Dün gece tuvalette girdiğimde hafif kanama ile karşılaştım ve sancılarım başladı hafif hafif. İlerleyen saatlerde sancılarım canımı yakmaya başladı ve her tuvalete girdiğimde biraz biraz kan geldiğini gördüm. Eşim ile korkarak hastaneye gittik. Ebe açıklık muayenesi yaptı 1 cm açıklık var nişanın gelmiş dedi. Sancın sıklaşırsa gel diyerek eve gönderdi. Geceden beri hafif hafif kanama ve sancım devam ediyor çok sık da değil aralıklı da ama sancı girdiği an inanılmaz bir acı ve ağrı oluyor dayanamıyorum. Bu normal mi? Sizce ne yapmalıyım?