minikerdeminannesi Kızlar hamileliğin en başında göğüslerim ağrırdı süt oluşumu heralde,ama sonrasında kesildi bu ağrı ve hiç büyümedi neden acaba sizde durumlar nasıl
Gamzer minikerdeminannesi Hamilelikte kücük yada büyük olması sütünle alakalı bir durum değil canım merak etme. Doğumdan sonra sütün inince büyür. Normalde 75 beden iç çamaşırı giyerim, doğumdan sonra 95 oluyor. 😃 Yani iki doğumumda da böyle oldu
MinnieMouse minikerdeminannesi herkeste olacak diye bişey yok canım. Bende de olmuyor 🤣 ilk hamileliğimde de olmadı..emzirme döneminde oldu sonra normale döndü. Şimdi ikincide yine yok 🤣 emzirirken dolar merak etme.
minikerdeminannesi MinnieMouse 2baby1momy Frkn15mhmmd10 Gamzer Aslhnklk Ftmgl1453 Yani kızlar göğüste hassasiyetimin şuan olmaması normal ozmn ,doğumdan sonra süt geliyor değil mi Ben de neden göğüste gelişme yok diye üzülüyorum boş yere 😂
Frkn15mhmmd10 Doğumla beraber gelir süt hormonlatla alakalı. Şuan göğsünuzun küçük olması süt olmadığı anlamına gelmez. Rabbim öyle mükemmel yaratmıştı bizleri muceze bı şekilde birden gelir
2baby1momy Ilk hamileligimde büyümüştü ama ikinci de oyle olmadi. Ama sütüm var 9 aylik hala emziriyorum.
Aslhnklk minikerdeminannesi Benim sütüm hemen geldi. Uzmanlar gögüs büyüklüğünün küçüklüğünün süte engel olmadığını söylüyorlar
MinnieMouse minikerdeminannesi evet evet normal canım. Bazılarının erken haftalarda sütü gelmeye başlar bazılarının doğumla birlikte. O hiç önemli değil her annenin sütü bebeğini doyuracak kadar geliyor hiç korkma 🥰