3ay folik asit kullandım. Sonra doktor demir ilacı d vitamini mutivitamin multimineral kullandım. O kadar kabızlık sorunu yaşadım ki ilaçlardan. Hepsini bıraktım sadede kalsiyum-magnezyum kullanıyorum. Demir bağlamayı vücudun iyi yapabilmesi için et yiyince çay içmemeye özen gösteriyorum yetiyor. Kabızlık yaşamaktansa vitaminsizliği tercih ederim açıkçası, boş beleş bir dünya kilo da aldım haplar yüzünden.