7+3 teyim ben de sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza. Hamilelik başlar başlamaz progestan ve coraspirin kullanıyorum, ilk gebeliğim dün gece 2 3 damla kahverengi gördüm peçete de, bir kere daha olmuştu doktora gittiğim rahim içinde henüz kapanmayan boşluklar var ama normal bunlar demişti, şimdi dün gece de 2 damla görünce endişelenmeli miyim bilmiyorum