7+3 günlük hamileyim arkadaşlar. Doktor 11.ayda diğer kontrole çağırdı. İdrar yolu enfeksiyonum var ama bol su içiyorum. Dün akşam yemeği yaparken acayip bir bulantı tuttu beni ama kusamıyorum. Gece mide bulantısına uyandım 4 de o saatten beri çubuk kraker yedim ve kahvaltı yaptım ancak yerken bile midem bulanıyordu zor yuttum. Çok aşırı bir şekilde hâlâ dönüyor midem. Gebelik zehirlenmesi gibi birşey olabilir mi normal mi sizinde hiç bu kadar uzun sürdüğü oldu mu bulantınız ve ne yaptınız