Öncelikle çok geçmiş olsun bende çok fenayım grip oldum ayın başında hala geçmedi hastaligim bende bronşit olmuştum galiba oksurmekten oluyordum ve gebeliğimi o şekilde öğrendim önce beta baktirdim nolur nolmaz ilaç kullanmaym varsa dedim pozitif çıktı ve ilaçsız geçirmeye baktım çok zor oldu neyse geçen hafta geçmişti ben geçti sandım daha doğrusu öksürük vs kesildi çünkü 2 gün önce tekrar nüksetti ve dün gece çok ateslendim mecbur artık hastaneye gittim serum taktı doktorum tabi gebe olduğum için sadece c vitamini vardı içinde birde parol crp hemogram yüksek olduğu içinde antibiyotik verdi aksef 500 mg ve parol yazdı sana tavsiyem çok kötüysen bı hastaneye git aksatma enfeksiyon daha zarar veriyormus bebeğe çünkü Allah korusun 🙏🌺