Ftmgl1453 canım bende geçen hafta tam 27+2 de bunu yaşadım aynı senin anlattığın tarzda, Dr a koştuk hemen bir ped var turnusollü bebek amniyon sıvısımı gelen şey onu anlamak için gece onu verdiler bana bebeğin suyu normaldi bebekle ilgili bir sıkıntı yoktu bir saat sonra yine kontrolüm var bebeğin suyu kontrol edilecek. Ciddi bir mevzu olabilir mutlaka kontrol ettir ama çok üzme kendini dr bazen rahim ağzında biriken akıntının bir anda boşalabileceğini bazende çiş bitti sanıp kalkınca tekrar gelebileceğini kaslarımızın hamilelik döneminde gevşediğini söyledi bana🙂korkma Allahın izni ile birşey yoktur