@"Daisssyy"evet canım ben almanyada yasıyorum ve burda tehlıke olmadığı sekılde sezeryanı hıc ama hıc tercıh etmıyorlar o yuzden de hersey yolundargıdıyor dedı ama bır ıhtımal sezeryanda olabılır buyuk oldugundan dıye doktor asagıda herseyı hazır edıyorlar kesmek ıcın cok sukur yolunda gıttı ama kendı kendıne yırtılma oldu asagıdan dıkısle kurtulduk 🧿🙏