Ozlemm13 Gebeliğin ilk 3 ayında tedavi olan annisler var mı kızlar deneyimlerinize ihtiyacım var. 6 haftalık hamileyim ve dün dis tedavisi oldum inanılmaz ağrılarım sebebi ile bana yardımcı olur musunuz
Fatosfato Ozlemm13 ilk üç ay diş tedavısı önerilmeZ 3-6 ay arası 2.dönem yapılabılır 6-9 ay arasıda yasaktır. Şuan hiçbirşey yaptırmayın sakın
papatyamm42 Bende dış tedavisine gittiğim gün içime doğdu belirtilerde vardi test yaptim gebe olduğumu öğrendim 😍 doktorum ilk üç ay hiçbir mudahele yapamayız 3-6 ay arasını kaçırma hemen gel dedi sıkıntım 20 lik dislerdi çekilmesi gerekiyordu şu an 16 haftaligim 5 gün arayla iki diş çektirdim herhangi bir sıkıntı olmadı 🙂 geçmiş olsun
papatyamm42 Kadın doğumdan onay istiyorlar zaten çekim yapılabilir mi diye onlar onayladigi sürece yapılıyor
Ozlemm13 Ben kanal tedavisi oldum dün, inanılmaz ağrım vardı 2 gün beslenemedim asla ve ağrılarım sebebiyle ne uyku ne başka bisey yapamadım bebeğe bu şekilde daha çok zarar verildiğini düşünüyorum. Kontrolüm var yakın zamansa bakalım iyiyizdir inşallah