Bilgeaknn Merhaba kızlar Dün ilişkimin 11. Günüydü evde erken gebelik testi ve normal test yaptım gözle görünür şekilde t çizgileri koyu çıktı . Reglime 3 gün vardı . Dayanamadım kan testi verdim 47 çıktı beta . Kimyasal belirtisi olabilir mi son iki ay kimyasal yaşadım çok korkuyorum
arirangg Bilgeaknn Hamilelik var ama kimyasal olup olmadığını anlamak için takip etmen lazım. Tekrar beta verip düzenli aralıkla bakman gerek. İnşallah sağlıklı bir şekilde ilerler. Eğer ilerlemezse de genetik bölümüne gidin eşinle. Mutlaka sebeplerini araştırın
Sedamete Bilgeaknn canım öyle düşünme ben 9,87ile öğrenmiştim gebeliğimi önemli olan düzenli artışı sağlıkla gelsin inşallah hayırlı olsun 🤗
Bilgeaknn Ahuum 3 kez kimyasal yaşayınca içimde korkum var eşimle sevinemedik hevesimiz kursağımızda kalmasın diye . Siz öğrendiğiniz de regliniz geçmiş miydi
Emos07 Bilgeaknn canim 1 gun var arayla kan verdin mi 2 sefer , 2.verdiginde betanin 2 katına cikmasi lazim
Bilgeaknn Emos07 henüz ikinci kan testimi yapmadım dün yaptırdım diye sizce bu akşam yaptırayım mı ? Evde kaset testten mi bakayım
aydinaleyna61 Bilgeaknn yaptır canım kreşte çok önemli değil beta artışın önemli benim ayın 28.inde 422,55 ti ayın 31 inde 1968,64 tü birde bugün vericem umarım hepimiz yükselmeyi yaşarız. Eğer bugün de yüksek çıkarsa 2 3 hafta sonra doktora giderim